Freitag, 20. Mai 2011

Happy Tilda

Für diese Karte habe ich meine neue Tilda verwendet, welche ich bei einer Challenge gewonnen habe :-). Die Tilda ist voll süß. Ich glaub sie wird mein neuer Lieblingsstempel.  Ausserdem habe ich Papier von Prima Marketing verwendet. Die Karte passt auch zu folgenden Challenges:




Stempel: Magnolia
Ink: Archival Ink, Distress Ink
Coloration: Distress Ink
Papier: Prima Marketing, Artoz
Sonstiges: Blumen v. Prima Marketing u. Mullberry, Spellbinders, Halbperlen v. Kaisercraft, Stickles, MS Stanzer

Vielen herzlichen Dank für euren lieben Kommentare! :-)))

Kommentare:

  1. Hi! This card is so cute and full of colours! Thanks for playing along with us at the creatalicious challenges♥
    ♥♥Janne♥♥

    AntwortenLöschen
  2. She IS a happy Tilda - and why not - she looks GORGEOUS
    Thanx soo much for joining us at MDUC this week.
    xXx

    AntwortenLöschen
  3. This is such a fun card and Tilda looks very cute. Thanks for joining us this week at MDUC hugs from Bron :D

    AntwortenLöschen
  4. Absolutely BEAUTIFUL! I love your fantastic card - every detail of it! :D
    Thank you so much for entering the May sketch challenge at the CLP challenge blog! :))

    Hugs, Hege

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...